12/09/2009

biju kadu laiku pazudusi.

Varetu sobrid uzraktit visu, kas ir palaist garam, bet nav jega.. jo no ta ir atmina palikusi tik dazi kadri, dazi mazi kadri un viss apkartejais saplsut pelekajos tonos, ka vienmer! tikai dazi kosi

Velos atpkal krasa, lai varetu rakstit par raibajiem notikumiem, kad izbaudu nedelas nogales un ne tikai! Toties ir kas pieskir krasas lietam, kas agark likas pasaprotamas un vienkaras. Protams
krasa plekisi paradas uz peleka fona!liela klusma vaininiece ir ari skola.. necensos tagad sevi atmaze, bet ja. Interesantas ballites partop pa pliekanam pasedesanam, bet dazas no tam satuvina dazas no tam attalina!

sadalisu so blogu paris punktos.

punkts 1. - " Kopija 4 " Pasakums bija jauks, vairak ari liekas neko nevrau pateikt, jo pasakuma notikusie notikumi, loti mainija talaks balles. Vakars ka vakars. Pilna kruts un miedzins salds. Ar to ari mans vakars beidzas.

punkts 2. - " Biezas pasedesanas pie cin cin " Speles un alkahols, +/- interesanta sabiedriba apkart, kas liek aizmirst tajabridi klejojosas domas.

punkts 3. - " Smiltenes Alternative 2 " Savariju mazus sudus, bet nekas, vienmer esmu tiksui no tiem sudiem lauka, var teikt ta man jau ir skills. Velak savariju mazliet lielakus, tas gan kaut kas. Nesmuki izdariju - paries.

punkts 4. - " Jaukas pasedesanas visapakrt " Tas man liekas pat ir bijusas vistuvakas. Par tam ari vairak neko nevelos statsit.

Nu re! 4 puntos apstastiju manus aizraujoso vakarus!

aaa.. vel

punkts5. " Vientulie vakari majas " Parak daudz domaju, tas kaite, ne ta?

Palasot atpakl, neleikas ka butu loti pozitivi gajis, bet ta nav!
Ir daudzum daudz skaistas lietas kas ir bijusas... Silta saule un siltums balkus, kuru nedod saule, bet kads.. kads kas spej sasildit, kad ir auksti.

vel ir punkts 6 - "R igas baru sirojumi " Tas tiesam ir jautri, tiesam tiesam un ja man vel ir tadi lidznaceji, tad vispar.

Butu lieki sattsit gari par maniem pedjiem 4 menesiem, tapec...

Sniega paklājs un basu, laisku kāju nospiedumi tajā.
Ar nedaudz izkausētu sniegu zem katras no tām,
Viņas elpošana, kā frekvence samazinās laikā un telpā.
Aiz viņas skan vien kodēti radio viļņi,
Kā negribīgs ieteikums un ritmiskas bungas trīc viņas bilde.



Tas ir jasaport, lai zinatu kas mani tur.

Esmu prieciga, jo no Buku Open Air man naca lidzi, ne tikai jauns gulammais, bet 2 cilveki!
Tapec tagad varu teikt, ka ne pat bridi nenozeloju, ka biju tur. Mulkibas tika varitas, bet katram gadas, va ne?

np - Autumn Calm - Gauranga Meditation

2 komentāri: