10/02/2009

trips pa 3 latiem un 10 santīmiem.

Sēžot autobusā Rīga - Valmiera ir sajūta, ka esi iekapis autobusā, kas pirms tam ir izbraucis cauri dažādām valstīm, savācot no katras valsts pa vienam indivīdam. Valodu mudžeklis.
Vienīgi dzirdams priekšā sēdošā kundze, kas runā ar savu dēlu, kas šķietami ir tālu prom un pat tas viss nebija tīri. 3 valodu apkopojums tiešam skan briesmīgi.

labi nomainu topic : oosoom dzimšanas diena.

Tad nu tā...
treštdienas diena. Atnāku no skolas mājās ar Andreju un gatavojos braukt pie mīļā uz Rīgu, nosvinēt otro pilngadību (21) . Aizbraucu uz Rīgu +/- pa 40 minutēm, itkā jau oosooom, bet nu bij reizes kad likās, ka sākšu raudāt. Esmu Rīgā. Kārtīgi gaidu, mīļo norunātajā vietā. Paliek aukst, dods uz Narviku nopirkt kredītu pa pēdejo naudu, lai pazvanītu, kur ta šis i. Sazvanos, dods uz Saules akmens pusi, kur arī satieku jubilāru & co. Iedzeram aļāku un saportam ka pie Daugavs baigi auksti, tapēc dodamies mājās. Esam mājās. Turforši un jauki. Atnāk vēl kaut kas un vēl kaut kas. Es ar mīļo pāris minutēs pirm 22 dodamies uz veikalu papildināt alkaholisko dzirdu daudzumu! Pirmā poblēma... pāris minūtes lai paspētu aizkriet līdz veikalam. Es jau manāma formā stāvu pie Hesīša, kamēr mīļais nesās uz GC, lai paspētu. Paspēja, viss kārtībā. Pa to laiku kamēr viņš, bij prom, palasiju skrējlapu pa Dievu un uzzināju, ka dabūjot drāniņu un uzliekot uz slimās vietas, tā vairs nebūs slima. Jūsu zināšanai, drāniņu Jūs varat dabūt sestdien, viesnīcā " Rīga ", 5 stāva, konferenču zālē, pulkt. 15:00 :) ooosoom, aight?
Vakars turpinās.. viena glāze, ta jau otra un arī trešā. (šeit daļa tiek izdzēsta)
Dodamies ārā. Aizejam uz bāru " Franči " , kur satiekam Uldi & co. Frančos iekša netieku, jo nav man dokomenti. (Alise, beidzot sāc nēsāt viņus līdzi!!!!) Nobubmbulējam pie peejas un aizejam uz MC`donaldu, lai remdētu izsalkumu. Tur bija diezgan jautri, lai gan filma man ir padzisusi.
oosooom.
a
te te man laikam arī vakars beidzas! Esam mājās.
oooosoooom. bija ritīgi forša nakts!

āāāā. un protams es, uz skolu šodien nebiju, lai gan biju visiem tik pārliecinoši iestāstijusi, ka būšu. sorry. :)

a man
skan : nothing good has happened yet - we are the ocean
blind my mind - flunk
ruchki - viruss

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru